AJ!

Ah, vad skönt.
Eller oskönt förresten.
Cookie har just flätat mig.
Två inbakisar bara.
Och jag ser ut som en snäll liten flicka.

Det var längesen jag hade flätor.
Har gått omkring och sett ut som en neandertalare i håret på senare tid.
Men det har vart asbra pour moi et mes cheveux.

Det har liksom fått vila.

- " Aså du har fått riktigt människohår nu Pascale!"
Sa Cookie.

Jag hade ju en period då mitt hår var skiiiiiiiiiiittunt och skört.
Såg ut som en 101 årig tant med tunn röd hårsnodd på tre stripiga hårstrån.
Men nu är jag bäk on träck.
Hahah. jag älskar det utrycket.
"Bäk on Träck"



Jag är så jävla känslig.
En asjobbig människa att fläta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa du e jobbig att kamma...du drog o jag drog o jag till slut kände för att snuuura kamen i ditt hår så att den aldrig kommer ut o önskade att det fanns en fluga nära mig som jag kunde mosa istället...

2009-01-30 @ 20:17:39
Postat av: Anonym

jaaa du e jobbig att kamma...du drog o jag drog o jag till slut kände för att snuuura kamen i ditt hår så att den aldrig kommer ut o önskade att det fanns en fluga nära mig som jag kunde mosa istället...

2009-01-30 @ 20:18:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback