Nyarsbilder!

Her nedan foljer litte bilder fron igor.
Kvellen startade med att Cookie kapat min outfit och jag blev arg som en bjorn.
Men det fixade sig tillslut.
Det roliga var att fron ingenstans dyker Cookie upp po kalaset
och e soder guhhmaaan mot mig och nu er vi venner igen.
Kan vara kul for mamma och dom att veta.

Men fan vad jag var arg innan!
Jag klippte sonder massa kleder.
Ah, varo, ska inte jag kunna anvenda mina kleder ifred ska ingen annan heller kunna!
Klipp.

Man kan tycka att jag ar evil och inte tenker po dom som inte har kleder alls.
Men for mig handlar allt om principer.



Jag och nogra latiinaz!




Jag och Ohhcar.


Tommpa, Leo, Jag och Mariana.




Jag lotsasskrattar for att gora honom glad.


Cookie "Nadja" came uninvited with boy Fernie.

Nu kom Leos kusin hit, fron London, so jag borjade
skriva po engelska helt sonika huhuhuh.
Nu ska vi kolla serier jag Rebban och Mr Junior.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback