And it continues.

Jag hade planerat att jobba idag. (därför jag är vaken så tidigt)
Låg och vred mig halva natten.
Jag hade ont i mitt bröstpartiii. *Pigga Lisa

Fick nån bulgarisk tablett av mamma.
Frågade vad det var.
Hon svarade lite luddigt - "A men dee..for hjertat." (orkade inte förklara)
Kort och gott.

Hahah, då kändes det verkligen som - äingen prublem vi ska fixa.
Älskar mentaliteten hos invandrare.
Speciellt balkanfolk har det där i sig. Och araber.
Allt går att fixa - Ingen problem.

Man brukar inte se sån "kämpeglöd" hos Hans-Erik och Birgitta i Svedala liksom.
Mer typ, en ängslig Birgitta som är sådär: "Men Haans, hur göör vi nu då? Haaans!"

IMORN! Då smäller det. Då ska jag vara frisk.
Inte för att det hjälper mig nåt speciellt i jobbväg eftersom det är helg.
Ingen bra måod.

Inge bra pour l'économi et pour les savings et pour
mon holiday *ziz zummer in Tanzania.
Mais c'est la vie.

Fan vad det måste bli Big Kruiig inför sommarn.



*This med fransk brytning.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback