Vad jag vill ha.

Hahah..jag blev sugen på nåt sött precis.
Behöver hjälp att komma på vad jag vill så jag kan ta mig ut i kylan och handla.
Men jag vill ändå veta vad jag vill ha först.
Jag vill känna att jag har ett mål.
Ett syfte liksom.

Ah, jag brukar få såhär.
Att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är jag vill ha.
Men något vill jag ha, det vet jag!

Det är inte Snickers, det är inte Mars FAN VAD DET INTE ÄR MARS!
Det är inte chips, det är inte bra, det retar hostan.
Choklad är inte bra för magen.
Eller för slemmet. Eller jo det kanske det är!

Det kanske bildar mer och gör att jag hostar ut alla varulvsbakterier i mig.
Maryland Cookies?
Vänta måste känna efter.....

Ah. Kanske.
Till och med Ballerinakex skulle sitta bra.
Eller?


NÄE! DET ÄR MÄRRYLÄND!
Jag känner det i hjärtat!
Jag känner det i hela cuerpon.

Åååååah!
Määrry im coming!


Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Nej, inte Maryland! :D

2009-01-08 @ 17:37:22
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Anonym

chunky munky är det nog

2009-01-08 @ 21:24:13
Postat av: Pascale

mmnäeii det blev märry tillslut. Chunky munky e sååå 2006.

2009-01-09 @ 00:03:31
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback