Vem vill ha macchas?

Jag kan inte tro mig själv.
Jag lyssnar just nu på "amma amma ö divö".
Hahah.

Sitter och värmer mig här hemma med lite te.
Har sällskap av min 4e årige vän igen.
Han sitter i gungstolen och får "macchas".

Vi har nån vibrationsdyna som grejar det hela för ryggen.
Jätteskönt.
Snart är det min tur.
NU är det min tur!
Barn tröttnar så lätt.
Nu lägger barnet pärlplatta istället.
Det vill jag också göra!

Jag vill göra allt som barn vill göra.
Hahah, Cookie sa en grej så bra.
Som verkligen stämmer.

När man leker med barn, så har man oftast varsin gubbe.
Regler är inte så viktigt, dom kommer man på allt eftersom.

Typ: "Ah men nu vann jag."
Eller typ.."*Fiiiiuuuuuuuw! Ah, men nuu doog duu."

"Och nu hoppar jag på dig, och sen kom dom andra fienderna.
Och uiiiiuuw nu vann jag."


Och då måste man bara hänga med.
Jahapp..nu dog jag..






Partytrick, raggknep.
Hahah det var såhär jag haffade kille.
Jag blev bjuden på en drink, drack upp den i en klunk,
slog ned näven i bordet och höll kvar glaset i mun.
Sen brast jag ut i skrattattack och
sen dess har vi alltid hållt ihop.


Kommentarer
Postat av: yielza

haha... u hot LITTLE THAAAAAANG!

2009-01-03 @ 16:39:09

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback