Att sno en annan persons tvättid.

Det här med att ta folks tvättid...äääääe!
Jag vet inte.

Det är lite obehagligt.
För tänk om det typ, den snälla tanten man alltid hejar på.
Eller typ, en barndomskompis mamma som man känt hela livet o oså.
Då blir det bara jobbigt.

Då kan inte man va sådär:
AAH JÖSSTE! VEM ERU HOELV DÅ!!?!?!
O äct jättetuff.

Då måste man nästan komma på en ursäkt till
vaaarför man var såå tvungen att avbryta deras tvätt.
Äe, det är så onödigt.

Sen kan man typ aldrig mer hälsa på varann och det blir konstig stämning i Vivokön.
Eller livskön.



Men titta..


Det var liksom, en matta.

Det måste vara en invandrarmamma.
Dom är experter på att andras tvättider
för att tvätta typ ETT plagg i brist på andra hushållssysslor.

Jag lovar!
Dom kan tvätta typ, en trasa.
O man ser att det skummar som fan där i maskinen som är igång,
men det syns inte att det ligger nåt där i.

Äe, "dumma mej" nu kör jag med mina rasistiska kommentarer igen.
Tycker MIN invandrarmorsa.
Men jag hoppas att ni förstår min "humor" i det hela.
Man får ta mig med en nypa salt.
Och man måste kunna vara skojfrisk.

Iaf.

Jag får komma EN minut för sent,
jag får komma 17 min försent, jag får komma 32 min
försent o jag får komma ända upp till en timme försent.
Efter DET, dåå kan man börja tänka tanken att sno min tvättid.


Kommentarer
Postat av: N E T T

sv; hahah ja, älskar den..

2009-07-11 @ 01:38:51
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: cookie

hahahaha. du sa att dom tvättar sina barn i de stora handfaten när vi var små.

du har alltid varit lite små rasistisk-skojfrisk av dig

2009-07-14 @ 15:22:21
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback