Budgetklänning och Bh:ar

Hei.

Jag håller på och sminkar mig litegranna.
Har ploppat i linser o e good to go.
Ska till min bror Alex, han har Macki Jackson fest som alla andra.

Aså, Michael Jackson har typ aldrig vart så stor som nu när han är borta.
Tänk att det blir så.
Man uppskattar inte folk förrän de är borta.

Inte lika mkt iaf.

Idag har jag bara chillat, sovit länge..
ouf..dendär utgången i London den var iiinte o skoja med!
Vart helt slut dan efter.
Somnade till precis hela tiden.

Men det var det värt.
Det vart ingen pitz iaf, aka pizza aka spymode.

Iaf, ah, idag har jag inte gjort så mycket,
kom hem, gick till centrum o köpte typ nektariner och colaglass.
Gick hem ti mi mormor o chillade.

Ah, det var typ det.





Ni vet Cookies dösnygga klänning..?
Jag gjorde ett budgetalternativ.
Korsade min bh.
Haha..

Jag tycker ändå jag lyckades.




Den här tjejen däremot hon lyckades INTE.
Hahah.
Tycker det är så fult när bh:n sticker upp.

Kaaanske ok om man har bikini o de e summör.
Men ääei.

Jag brukar faktiskt inte använda bh så ofta.
Bara om jag är tvungen.
Hatar känslan.

Om jag tänker på det tillräckligt kan jag få
värsta flippen o tänka typ att jag inte kan andas för att jag har bh.
Typ börjar andas snabbare o bli sådär ...HÖÖÖ....Måste..ta av...bh.n!
Men ah, det kanske bara är jag med mina konstiga tankar igen.

"Har duu teeenkt på att du kanske använder för liten storlek"
NEEJ! Det är itne det som är felet! Svarar jag.

Hahah, vissa använder bh för att hålla upp brösten.
Andra använder bh för att få bröst.
Jag är typ en av dom.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback