Imorn flyger viii.

Idag har jag gått omkring o lekt highroller hela kvällen.

Har shoppat två jackor på mindre än 10 mins mellanrum.
Och lite annat krimskrams.

Just nu ligger jag och tare lugnt, ska sova snart.
Min lilla väska e packad o klar o ah, inget är en grej.
Det är skönt när man gör saker i tid o inte behöver stressa.

Leo är hoittråkig.
Han är som ett streck.
Haha.

Nää men sådär, går omkring o rycker på axlarna åt allt.

Usch..jag är lite pirrig nu innan man ska åka plan o så igen.
Hatar verkligen flygplan.
Inte så kul att läsa om alla flygkrasher o så.

Men aah, tänk egentligen hur många flyg i minuten
som lyfter varje dag över hela världen.
Äe, det är inte lite det.

Man uppmärksammar ju inte alla gånger ett plan "klarat sig".
Tänk om det stod med i nyheterna istället.

"Igårkväll gick det bra för Boeing 737 som skulle mot Paris.
Även Boeing 782 mot Putgarden klarade sig galant.
O typ, intervju me nån tant som berättar glatt att resan gick bra.

Haha..ah..det hade ju vart nåt.

Men det är ju egentligen ingen grej. *Försöker intala mig själv.

Kommentarer
Postat av: reb

ha ha ah ah a:) a det e sant,det är många flygplan som åker varje dag varför ska man inte fira för varje gång ett flygplan klarar sig...

2009-07-16 @ 21:59:22
Postat av: reb

ha ha ah ah a:) a det e sant,det är många flygplan som åker varje dag varför ska man inte fira för varje gång ett flygplan klarar sig...

2009-07-16 @ 21:59:48
Postat av: reb

ha ha ah ah a:) a det e sant,det är många flygplan som åker varje dag varför ska man inte fira för varje gång ett flygplan klarar sig...

2009-07-16 @ 22:02:03
Postat av: reb

upps det blev lite många kommentarer:)

2009-07-16 @ 22:03:35
Postat av: Maria

Förstår att du är nervös! Jag åker om lite mindre en än månad och mina nerver är inte att leka med, hehe! :P

2009-07-16 @ 22:08:41
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback