Jag hatar strumpbyxor av hela mitt hjärta.

FAN vad irriterad jag blev ikväll!
Köpte fakin strumpbyxor, 15 den hette dom.
Kosta fakin 69.50.
Rätt dyrt för ett par jäkla strumbyxor (pritty fly for a wite guy)
SOM GÅR SÖNDER INNAN MAN ENS DRATT PÅ DOM!
ÅH!
Jag blev så irri.

För mina ben är slapy om jag inte har strumpbyxor på.
Ge mig typ, 2 ggr (ah, för så snabbt tar det) på gymmet o då erom bra.
Annars näei.

Men ah, nu gick dom sönder iaf,
det här var kortaste längden jag haft på strumpbyxor.
Det längsta är typ 20 min.
Näe. Där köpte jag fan strumpbyxor för sista gången i mitt liv.

Nästa gång jag köper då äre ti Nekita, min framtida bejbi.
Hon ska få ha rosa strumbyxor, vita, gråa,
ah men sånna där tjocka ribbade som barn brukar ha.
Dom som hänger i göten fast det inte gör nåt för de e gulligt.

Sånna som man ba: Huur många år är duu?
O barnet ba..drar blygt upp tre fingrar o ba:..Tvee.. o man ba naaaaaw *bära

Sånna som föräldrar brukar dra på o typ en t-shirt med
så ser det helt fult ut i rumpan men de e okej för de e barn.
Me sömmar på vardera sida av skinkorna.
Så springer dom omkring gör typ, indianhopp.

Ah, SÅNNA sturmpbyxor ska jag köpa.
Aldrig tunna gå-sönder strumper från toillfit.
Aldrig mer till mig.




Uööuw!



Äe, nu är det dags att lägga sig.
Och påminn mig att strumpbyxor is just shit o ingeting för mig.
Jag lär mig aldrig.
De pängarna kan fan gå till viktigare ändamål.



Kommentarer
Postat av: e

amen vad bra att du tog de allra bästa bilderna på mig. verkligen. de bästa. grymt

2009-07-23 @ 21:46:05

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback