Min dag.

Oh, ja ba glömde att skriva klart.

Iaf..

Idag har jag inte tyckt de e pall o bara ligga inne
på rygg som en skalbagge som råkat hamna fel.

Så jag begav mig bort till Skärholmen och shoppade lite.
En tröja, o ett dyrt nagellack som jag tyckte jag var värd.

Sen chillade jag (hör och häpna) med en killkompis ute och njöt av det sköna vädret.
När jag kom hem åt jag banitsa som mamma hade lagat.
Jag tog från mitten fastän man inte får. (Det gör jag alltid)
Och ah, så fortsatte jag läsa min bok tills jag somnade.

Sen kom Darrell, min brorson o plingde på o hade massa historier o berätta om Lisebäri.
Och nu e vi i nuläge.

Jag ska vika lite kläder och typ måwla mina naglar.
Och bara koppla av.








Jag och min älskling.
Han är världens bästa.
Även när han tycker jag är en bitterf*tta
för att jag inte pallar trängas på överfulla dansgolv.

Har inte träffat honom på hela helgen,
kan inte smitta honom nu precis dagarna innan hans big day.,
Men det är ingenting jämfört med när vi borde i olika länder.

Men ah, liite pause kan man ju ha.
Shiiiet..de e inte ens som att jag VILL träffa dig!

Kommentarer
Postat av: Catherine

SV: Jaa vist :) har också lärt mig några ord på swahili men jag behöver fortfarande lära mig mer, mitt ordförråd skulle inte räcka länge :p



finns blogg du har btw;)



Ha det goodie

2009-07-13 @ 13:14:33
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Catherine

SV: Jaa vist :) har också lärt mig några ord på swahili men jag behöver fortfarande lära mig mer, mitt ordförråd skulle inte räcka länge :p



finns blogg du har btw;)



Ha det goodie

2009-07-13 @ 13:14:37
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

guWw vad gulligt & bra att ni använder säkerhetsbältet i baksätet också! hihi

2009-07-21 @ 01:59:32
Postat av: Anonym

guWw vad gulligt & bra att ni använder säkerhetsbältet i baksätet också! hihi

2009-07-21 @ 01:59:35
Postat av: Lexi

Ditt hår e sååå fint! Och du och din kille is like the PERFECT match! ;)

2009-07-21 @ 14:33:56
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback