Ola bandola titta under kjola.

Har ni sett detta:



Haha!
Aså så typiskt överhajpat samhälle.
ALLT ska vara ekologiskt.
Jag vet knappt vad det innebär.

Köpte proviva shots som också var ekologiska.
Jag bara hänger me liksom.

O kolla pårehär da..äh, ah jag har visserligen slängt prislappsgrejen,
men det var iaf ett recycle-märke på de.
Äe, jag gillar det faktiskt.

Och så har jag gått över nästan helt till Cliniques smink.
Det känns ju också litte recycle över det hela.
Iaf för ögonen.
Mina linsögon.
Har handlat nya endagslinser också.

Fy härre vad dyrt det var!
Men ah, näre gäller nåt så viktigt som ögonen är det ändå värt det.

Aja, iaf.
Nuuu ere ju så här att Cookie, ni vet hon llilla stora.
Min lillsyster.
Hon fyller 18 barre på tolvslaget.
Hon ska få en tröja av mig haha!
Nu förstör jag.

Så det tänkte vi nästan att vi borde fira.
Imorn är riktiga kalaset o då blire fäst här i lokalen.
Då kommer alla OUEEE Omar från Flempan o alla hennes vänner.

Det blir tårta o mammas månkakor o litte sådear va.
Men ah, det blir skoj.

Då får ju jag tillfälle o va lite bildfrisk också.






Kommentarer
Postat av: elsalainen

skare va så JÄVLA svårt o uppdatera din blogg kanske?

Faaaaaaaaaaaav jag bli jefla irretat vettu!

2009-07-07 @ 18:23:24

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback