Pascale on bootcamp.

Pascales sms-inkorg

15:32 Leo:
E du redo för början till den perfekta krowp? Kl 5 börjar vi.

Jag har ännu inte svarat.
Shit!

HAHA!
Vad fan har jag gett mig in på liksom?

Äe, det blir nog kul.

Jag är hajpad.
Fast berätta inte för Leo.

Ouf...han kommer köra så hårt med mig aså.
i helgen var jag liksom tvungen att köpa jinns-leggings.
Då hare ändå gått långt.
Mina Bén-O-Järry-middagar.

Äe, sånt gillar vi, men sånt är inte bra.
Inte fo kropé.

Men nu fåre fan..
Vara nog tror jag.

Nu ska jag klä på mig.
FANFANFAN jag vill banga ur får inte banga urrr............

ÅÅÅH, äe nu gör jag det här!
RAK I RYGGEN!

SESÅ!



Kommentarer
Postat av: N E T T

jag vill också ha en tränare hahah fast kanske inte en som tar mig till graven typ

2009-07-27 @ 17:42:35
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback