Pascale.

Shit aså...
Hej fritid.

Jag har typ aldrig tid över till att få vara skojfrisk längre.
Men men.

Har varit sjuk också.
Som pricken över i:et.

Men fint väder har vi!
Höhö.

Äe, man ska se allt från den positiva sidan.
Försöker jag intala mig själv.
Och typ, se det skojfriska i saker.
HITTA GREJJJEN!
Liksom.

Äh, jag vet inte.
Jag bara svamlar och är trött och borde klippa tånaglarna
Och byta nagellack.
Får ångest när jag haft samma i över en vecka.
Känns som att jag inte duschat.

Eller om jag börjar få avskalat.
Då kan jag inte sluta tänka på det.





Lite gulligt med Elsas skojfriska tår på bilden.
Näe, jag måste börja tänka på mig själv mer.
Har jag kommit på.

Ah, nu låter jag som om jag är deppigast i hela världen.
Men det är jag inte.
Bara lite trött.

Kommentarer
Postat av: Fatima

jag dör ju för ditt hår.

2009-07-02 @ 01:02:17
Postat av: cookie

varför ligger du på golvet mänska?

2009-07-02 @ 01:11:59
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

COOKIE, DE GÖR JAG JU INTTTTÉEEE!

jAG STÅR MOT EN VÄGG...fattar ju vem solm helst.



Haha, neej Fatima döö inte..=P

2009-07-02 @ 08:10:51
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: E

JA cookie mina tår är helt random mot en vägg hajjaruväääääl?

2009-07-02 @ 10:34:55
Postat av: Anonym

Ball bild iaf

2009-07-03 @ 12:29:36

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback