Reggie.



Himla snygg e han.




Tänk ifall Leo kunde armhäva mig mig sådär.
Haha!

Åaah, jag saknar min bwoi.
Nu äre typ, det längsta vi inte träffats på sedan London.

Imorn tänker jag laga inhemsk mat tillan.
Det var fan jättelängesen jag lagade mat, sådär med kärlek.
Hmm..får se vad jag hittar på.

Sen ska vi på nattbio o se på Denzel wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!
*vevar in luft med handen


Hahah, nu låter det som att jag är ett riktigt kill-freak.
Och..ah, det är jag.
Höhö.

Nä, men jag bara retas lite.

Hahah, när vi var på gymmet så var det en
jäääääääääättevältränad svart kille som
gick på nedervåningen för o lyfta lite skrot o så va.
Jag ba, men Leo kom vi kan träna där nere.

Hahah.
Men han tar inte illa upp.
Vi brukar skoja såhär med varann.
Vi e så skojfriska.

Hahah ååah!
Jag ba: åååååååå jag vill göra brushetta!!
Så skrev jag www.brushetta.com
Fastän jag menade gogel punkt com.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback