Spela spewl.

Män am tayörd.
Säger jag och skakar huvudet.
För det är jag.
Supertrött, jättetrött, väldigt trött, sjukt trött.
U name it.

Höhö - kärt barn har många namn.

Jag ligger typ i tystnad o spelar solitaire på mobilen.
Ihopkrupen som en liten boll är jag.
Alldeles liten o emsaamast i helaste världen.

Nee..nu ljuger jag.
Nästan.

Men trött är jag.
Tänker lägga mig snart.

Cookie fyllde ju 18 i lördags!
Wuhuuw!
Värsta stor.

Hon hade fest i lokalen här i området.
Det var trevligt.
Sen stack ungdomarna upp på klubb.
Hahah(klubb)

O vi äldre stannade kvar o hade kul
som om det inte fanns någon morgondag.
Sen gick vi semivuxna ut vi mä.
 





Här är hennes klänning hon tjatat om så mycket.
Den e fett fin.
Ska köpa likadan.
Haha!
PII PAPPA PARRA POP!




Lee-Yo satt i mitt knä
som om de inte fanns en morgondag.

Har fler bilder men tänkte ge Cookie äran
att lägga upp det hon vill då det faktiskt var hennes fest.

AMME DEEE FAKTIS MITT KALAS O DE JAA SOM BESTEMMMEER!
Ropar hon annars bestämt med stamp i golvet.

Fan vad jag är hostig.
Hatar det här.
När jag väl blir sjuk då e jag sjuk som om det inte fanns en morgondag.

Sitter liksom här o hostar me öppen mun
och infekterar hela Babyläp.
Hahah, jag har sett att det kommit hostpartiklar,
men har låtit de vara.

På tisdag är det London som gäller!

Och fan jag är så jävla hajp.
Det här borde ändå få en egen rubrik.
Ah, det här är HELT värdigt ett eget inlägg.

Äe, i cant wait!..


Kommentarer
Postat av: Fatima

Klänningen var FETT fin!

2009-07-09 @ 01:53:05
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: moe

"Lee-Yo satt i mitt knä

som om de inte fanns en morgondag"



HAHAHA

2009-07-10 @ 03:04:48
Postat av: soulie

älskar klänningen!

2009-07-10 @ 09:54:57
URL: http://assuefacente.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har hon köpt sin klänning?:) LOVELY...

2009-07-12 @ 19:24:55
Postat av: pascale

nelly.se tror jag! Fan, alla hajpar upp den nu ska jag köpa likdan på riktigt ba före!

2009-07-12 @ 20:54:16
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback