Bajsproblem.

Eftersom jag är laktosintolerant så brukar jag inte ha
några som helst problem att göra nummer två.
Tvärtom, det enda jag gör är nummer två.

Nomba TO!

Men nu har jag skärpt till mig och slutat käka massa mjölkprodukter.
Slutat med Bén&Järrys. (Så jävla stolt)
Istället har det resulterat i att jag fått jobbigt bajs.

Det är så himla störande när man
verkligen vill bajsa o bajset leker tittut bakom en knut med en.
Fan vad jag stör mig på det!
"I-landsproblem".

Ah, men du e liksom, ah men du har bråttom,
du vill göra nåt mycket roligare, du vill spela daataa!
Kolla seriee, så ba. lurar bajset där bak o får dig att känna
att du inte riktigt kan vara avslappnad.

Du e mee liksom, när alla andra skrattar..
Du skrattar med, fast ett lite oroat skratt.
Sådär: heeee..hehe..
O de enda du tenker på e dedär dumma bajset
som gör att du måste gå flera rundor till toa.

Det liksom, vill inte komma ut.
Halvvägs ut...o så ba..näei!
Ångrar den sig.
Haha.

I bästa fall kapas den av, men där tar det stopp.

Du kanske är på väg någonstans, helt klar, bara det där siiista lilla som stör.
- "Ah, näe, jag blir lite sen."
För min rumpa o jag vill inte cooperate.

Jag vene hure funkar för er,
men om jag är sen, då är det oftast orsaken.

Det är oftast det bajset som inte syns på pappret.
Den vill HELA tiden leka tittut bakom en knut.




Ah, här är jag väl på väg till toa eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är straffet för att du inte slappnar av när du ska görat.

2009-07-30 @ 23:28:16
Postat av: Lou

Hahahaha, love it. Meh jag håller mä, de e jävligt jobbigt de där. är själv laktostjockafjongig så I know the feeling. Ibland får man också en känsla över hur de måste va att föda en unge.. ajaj.

2009-07-31 @ 00:11:41
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: Fatima

Asså du dödar mig. Du är så jävla rolig Pascale! Själv vågar jag inte prata om mina problem i min blogg för jag är fett rädd att min kille ska se d.

2009-07-31 @ 03:22:10
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: aida

HAHAHAHAHAHA

2009-07-31 @ 17:07:06
URL: http://aidarita.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback