Karantän.

Fan..mi mamma håller på o skremme mej.

Hon säger att dom kommer höra mig hosta på flygplatsen i
London o ba NIIINUUUU NIII NUUU NIII NU '
sätta mig i karantän o så får ja inte komma ut
förren dom vet vad det är jag går o bär på.

Aså! Det är hoitstörande!
Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder!
O jag ser ju att andra bloggare på blogg.se
lägger upp bilder helt fritt som om de inte fanns en morgondag.

Tycker det är dumt att jag ska bli särbehandlad såhär.
Men men.



ÅH! Nu funkade det.

Fast det kanske var för att jag tog en som miniatyr.
Eller för att jag redan hade den i bildarkivet.
Ska prova igen med den aktuella bilden för idag...
Nepp.
Det funkade inte.


Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Nu vet jag.
Bilden jag skulle lägga upp var 11,7 MB
o de e pritty fly for a wite guy tuuum tuuruurum
tuu tu ruu rum tuu tu ruu ru...




De e för att den e tagen i typ halvmörker utan blixt.
Så såg jag ut igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Så ser man toarullen som troget ligger nära till hands.

2009-07-13 @ 03:52:42
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa o mina öron ser ut som läpparna på bilden...

2009-07-13 @ 16:18:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback