Kattunge-tjej.

Shit!
Såg nyss att jag har skrivit 887 inlägg på bloggen.
Det är inte liite det.
Och ändå skriver jag inte så ofta.

Hade lite problem med internet igår
så jag kunde inte uppdatera mig.

Hade en fett bra dag igår.
Först var jag hos brorsan o lekte me deras två kattbejbisar.
Ska vara barnvakt till dom mån-ons.
Dom e jäätesööötaaa.
Jag har aldri varit en kattunge-tjej.
Hahah!

Men nu har jag nästan blivit det.
Elsa också.

På kvällen stack jag till min beSzta KommPiZz o
så hade vi det lite skojfriskt och chillade o drog sedan till Stures.

Hahah,  träffade Leo o hans vänner på tbanan av en slump på väg in.
Ja ba* Oh my gaad, Liio e däär, o börja piffa till håret.
O så kommer han o luktar bifteki i munnen.
Hahah, helt ostressad ska ut på klubb o har badat i viklök.
Men de gjorde inget.
Lika bra, han skulle ändå inte va me mig.

Update för bilderna:
Hahah..hade inte skrivit att dessa bilder är ifrån London.
Jag haaatar o byta ämne från ingenstans. (obs, tvärtomspråket höhhöhö)
Folk brukar klaga på det "Irl".



Leo o hans tuffa grabbar där nere.



Naaw, jag var så sötfrisk här.
Leo var ful, men det bjuder jag på.




Det var ganska mörkt på klubben.
Jag var den ända vita.



Jag ger seductive eyes.
Fan, vi hade ändå hoitkul även fast det var sådär,
aah, man går ut med sin partner.
Ibland är vi verkligen bästa vänner o ändå tisammans.
Äe, det gillar vi.
Piff o Puff.



Hon hade jättefint läppstift.

Äe, jag får spara lite bilder till ett senare tillfälle.
För nu ska vi kolla på Obsessed.
Bajonsi-filmen.
I Blue ray-kvalité hölhlhl
HÅÅDEE!



Kommentarer
Postat av: Mika

HAHAHA! Leo va ful men den bjuder jag på hahah

2009-07-21 @ 14:55:30
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad sjuukt! jag känner han i blååååått! På typ andra bilden på det här inlägget...hälsa leo "Grattis, grymt kämpat och nu har du tagit första steget på din karriär och framgång...braa braa braaaa"

2009-07-21 @ 22:15:37
Postat av: Anonym

jaha... så du anser dig vara vit? märkligt...

själv e jag mix i hudfärgen men anser mig vara svart. vet att när d krisar sig så skulle den vita manen vara först att säga att jag inte tillhör hans ras, medans en svart man skulle med mycket glädje välkomna mig till sina.

2009-11-04 @ 19:54:14
Postat av: Pascale

Känner precis som du, att den vita mannen skulle vara först att säga att jag inte tillhör dom. Men just den kvällen befann jag mig på en nattklubb med bara svarta. Därför ansåg jag mig vara den enda vita. Ska jag behöva förklara att jag skämtar till det i varje inlägg jag skriver, då försvinner det roliga. Hoppas det gav svar på det som var så märkligt för dig.

2009-11-04 @ 20:04:29
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback