Fjärilshuset.

I-i-i-igår va vii!!...vi...vi va på färilshuuuwset och och och!
Det fanns många fjälilal där o..o..o mimamma köpte glasss
och så fick min pappa och ja och Darrell
va också där och så lekte vi o..o..o..
och det fanns aaandra djur där också fast vi röööde dom inte!
Så hade det låtit om jag var minus 18 år.

Fast det är jag ju inte.
Så det låter SÅHÄR!:

Igår var vi på fjärilshuset.
Mamma, pappa, jag och Darrell.
Det fanns massor av fjärilar i vackra färger som flög omkring oss.
Vi köpte glass också.
Jag valde Calippo Cola.

Darrell ba: JAAG tänker ta Magnum Mandel.
Helt självsäker.
Då bytte jag också till Magnum Mandel.
I tystnad.



Darrell visar vart vi måste gå.
Han är en riktig ledartyp.



DÄÄR!
Hahah, liiiiiillaaa!
Me sina små fingrar.











Ah, jag vene varför han håller sin pippelli.
Småpojkar har en tendens att göra så.
Även stora.



Grodor är verkligen det coolaste lilla djuret!
Jag blir så fascinerad av dom.












En kacka som varit med om en del.






Hahah!
Värsta underbettet.




Jag och Salsa som drar i snöret till min kamera.
Hon ser alltid så ostressad ut.
Ah, precis som ett streck.


Näe, nu ska jag FAN GÅ TILL GYMMET!
Röra på påkarna lite.
Jag har vart så lat på sistone.
Eller ah, jag har ju haft svininfluensa så det är inte så konstigt.
(Hahah, hypokondriker)
Nä men jag var fan väldigt sjuk!


Men nu e jag up n kikkin igen så jag borde faktiskt gå träna.
Fan, jag vill ju vara snygg,
men det kommer inte alltid av sig självt..

Äe...det gör det ju inte.
Även om jag faktiskt haft rätt tur.
Tack mamma, tack pappa!
Ah juste, i nästa kapitel måste jag
ta upp ett ämne som är jättehett hos mig...
Angående mulatter.

Mamma blir helt till sig och håller inte alls med när jag tar upp det.
Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit väldigt dålig på att uppdatera känner jag. Men a. Det är typ lugnt. Fast jag vill veta vad du har att säga om mulatter

2009-07-27 @ 00:09:18
Postat av: cookie

det var ju verkligen jag som skrev det där

2009-07-27 @ 00:09:53
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: savanah

hahahaha asså din blogg e så tuuuuuuung :D!

2009-07-27 @ 15:03:17
URL: http://sabobone.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback