Varför .

Usch.

Varför har dessa..dumma virus angripit min kropp?
Jag som liksom, försökt vara helt positiiv, jag som druckit mina hemkurer.
Jag har liksom gjort allt.
Men näei.

Jag är fortfarande dålig.

Imorn ska jag till vårdcentralen för att säkerställa att jag inte fått typ sars.
Eller svininfluensan som är det nya sjuktrenden.
Sars e sååå tvåtusentre!

Det blir inge kul ifall jag fortfarande är lika sjuk
på tisdag morgon då vi åker till London.

Men ah, det är inte hela världen.
Det finns värre saker i livet.

Igår var jag hemma och låg mest i sängen.
Läser en bok - Skändad av Khady Koïta.
Den handlar om könsstympning och om kvinnors underkastelse.
En typisk Pascale-bok som Haily skulle sagt.

Jag läser bara verklighetsbaserade böcker
som handlar om människors kamp osv.
Böcker som berör.

Harry Potter och sånna fäntasyböcker är helt ointressanta för mig.
Försökte mig på sånt när jag gick i lågstadiet.
Men äe, fastnade aldrig riktigt.

Fan, jag kan inte lägga upp bilder.
Dumma blogg.se

Äe, nu ska jag städa undan mina kläder och sånt som ligger på golvet.
Det är skamligt att en ung kvinna som jag inte lärt mig hushålla!
Jag kommer aldrig bli bortgift och de andra kvinnorna i byn kommer fnissa åt mig.

Skoja.
Om de e någon som lärt sig hushålla är det fa-an jag!
Så jag har all rätt att låta mina kläder ligga på golvet if i want to.



Kommentarer
Postat av: N E T T

hahah, jag är också en sån som VILL läsa böcker som berör när det har hänt nått och när det är verklhetsbaserat. men har inte hittat nån ennu hah kanske ska kolla upp boken då :D

2009-07-12 @ 14:52:51
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahah! varför blir det NOT found när man tycker på haily! =P ja verkligen en äkta pscl boook!

2009-07-14 @ 21:31:46
Postat av: Mika

HAHAHAHA säkerhetsställa att jag inte fått sars! haha gillade även "leo är hoittråkig, han är som ett streck."

2009-07-19 @ 14:18:16
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback