Semester.

VAAA BLÅÅÅSERE SÅ HÄR MYCKE??

Frågade jag nyss när jag såg att parasollen på balkonen.
Och a-ah, det gör det.
Helt onödig info för er.
Men ändå.

Solen lyser.
Och min semester har äntligen börjat. vilket känns..välbehövt.
Fast jag är sjuk.

Så NU i dagarna är det hemmakurer som gäller.
Och typ psykisk jag-är-frisk-tanke.
Tror det gör mycket.

Om man ligger o tycker synd om sig själv så blir man mer sjuk.
Brukar min pappa säga. (inget e en grej för honom)

Men det betyder ju inte att jag ska bli helt aerobbics av mig o ba
BEE MY LOVER WANNA BEE MY LOVER!
Utan äe, jag ska ta det lugnt och vila mi cuerpo.

Hinner nog blogga en del då också.
Och det gillar ju ni så det gillar ju vi
och då e allt bra o alla blir glada.

Mina hemmakurer mot förkylning och halsont:
  • Pressa en citron. Häll över i ett glas. Häll i en tesked socker, två teskedar honung. Blanda o shotta!
  • Nudelsoppa, med stark krydda o mycket vitlök.
  • Drick mycket te, mycket apelsinjuice och mycket vatten.
  • Sov så mycket du kan och lyft inte ett finger i onödan.
  • Passa på att inte äta godis, choklad eller hoipps. Heeelt onödigt när man ändå inte känner smak.
  • Basta eller kriga me massa kläder så man svettas ut alla bakterier. Sen kan man ju köra ångbad för ansiktet och luckra upp bihålorna.

Vips är man up n kikkin igen!
Så nu kör jag det här och är helt positiv o glad o så ser vi om det ger verkan!




UÖÖÖUW!
Jag ville se seductive ut, men ser mer mest dreglig ut.
Fast det passar ju bra, för det är jag typ nu.
Helt debd i desan me öppen mun o tom blick.
Så äe, let's call it a day.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback