Bugles.

Jag hade känt mig strong like bull ända tills den dagen
A kom till jobbet och hostade med tungan ute.
Självklart blev jag smittad.

Så ah, nu ligger jag i min säng o äter cornbugles.
Haha!

Man hör liksom hur dudeigt det låter.
Cornbugles.

Det var Lillbella, 3 som introducerade mig till de.
Hon ba: - " Bjunda o gapa!"

Så stoppa hon in lite cornbugle-smulor i munnen på mig.
Den känslan...aaah, det går knappt o beskriva.
Jag blev iaf kär direkt.

Men jag fick rester från ett tomt paket.
Hahah, det var sådär: NÖÖÖÖÖÖÖÖUW! Jag vill ha MER!
Så ah, nu har jag iaf mer.

Känner mig helt matt och trot i hela kropé, som Makaka skulle sagt.
Och ah, jag kunde inte sagt de bättre själv höhöhö.

Äe, nu ska jag fortsätta med mitt.

Och om jag orkar, kanske jag varvar med att spela Sims 3.




Åah, Klas-Patrik..
Verldens Bästa.
Aså jag trodde typ inte att man kunde bli så glad att ett gosedjur.
Det är nästan lite mobbat.
Men jag blir alltid glad när jag kollar på honom.

För han är liksom.
Han passar in till allt.
Är du glad, då ser han glad ut.
Är du bekymrad, då ser han bekymrad ut.
Han är ALLTID på din sida no matter what liksom.
Äe, Klas-Patrik han gillar vi.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback