Dumma mej.

Jaa ja veeeaat!

Jag är aldrig här längre.
Det är som att jag inte existerar.
Men det gör jag.
Tänka sä..

Har faktiskt jobbat en massa och inte hunnit
o inte prioriterat.



(Försöker spela snygg men ändå stygg typ.)

Jag hade faktiskt tänkt skriva o ja ba ååah nu har jag litte roliga pixz o allt.
Men en viss Leo har vart så skojfrisk
att han formaterat om datorn med alla funny picsen på.
Som för övrigt var jättejättefina o tagna sådär, in the moment,
så äe, honom gillar vi inte.
Fast bara ibland.
Det är ju mänskligt att fela.

Men jag ska faktiskt köpa mig en egen kamera.
Så det så.

Ska iväg och sowla nu, för de e tywp. kuwl?*höjt ögonbryn.
Hahah , (läses på fjortis-vis.)

Äe, ikväll blir det väl nåt partaj,
vi har ju nåt på gång men vettefan hure artar sig sen.

Men en liten update blire väl..



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback