Highlights från Livs.





Tog en sväng förbi Livs idag med mamma.
Hon undrade varför jag fnittrade och såg hemlighetsfull ut.
El MÄHÄ!




PAZZATA!
Jag gillar att man som Birgitta, 57 inte hade förstått vad en PassAta är.
Det roliga är att inte ens jag vet vad det är.
Men jag antar att det är passerade tomater.

Eller är det Nido?
Eller är det möjligtvis olja?




Ah, men typ här.
WATAFÖK IS Foul MedhÄMMÄS?
Foul medhämmäz äingen brublem! 
Äeiii, deee...frum min länt!




Oh..Robert..
En klassiker som håller jämn prisklass.
( Det kostade 49, 90 förra gången också )
Men är inte Robert lite som fuel medhämmäs?
- "Neey ney!" *Skakar huvudet.
- "Du kään inginting" Säger Muhammad och uttalar allt rätt.




Blommon 24 o nitteh!'
DRÖVOR!

De finns RÖD! De finns GRÖN!
Zämmä priz äingen brublem kompiz du ska välja ferg!

Du tecker dä ruulig grön - välja grön!
*små handrörelser
Du tycker röd - välja röd!
Zämma zämma!

Hahah, ah jag tycket sånt här är jätteroligt.



BLOMMON!
Hahahahahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg en bättre men tog inte kort -aborigener 19.90 kilot

2009-06-02 @ 23:34:01
Postat av: cookie

HAHAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA, jag ska lägga upp en bild på vad det stod i hässelbys livs.



det var en affisch som det stod vindruvor på, och på priset var det ett frågetecken.



haha "ee.. yå vet ainte. ventaventa jag zka tittah. oke dou kan fo forr.. 17 kr chillo oke."

2009-06-03 @ 00:26:27
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Inna (tjuv lasar'n)

HAHA !! "Blommon" Jag door.. Din blogg ar bast Pascale! Uppskattar verkligen en blogg som skiljer sig fran "Dagens outfit" Thank god for en blogg man personligen kan relatera till :)

2009-06-03 @ 02:02:28
Postat av: Pascale

Hahahahaha! AA ta kort på det Cookie.

TACK Inna, vad glad jag blir! Kul att du kan relatera, då vet man att man inte är ensam och alla andra gör en, "kom Jossan, vi går" till mig

2009-06-03 @ 07:13:24
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Miss caramell

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SÅ JÄVLA BRAAA

2009-06-06 @ 00:52:10
URL: http://www.misscaramells.blogspot.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback