läst night a di-djey saved my life.

He-heej!

Gud, vilken dag.
Har haft ett fullspäckat schema.

Men har ändå lyckats vara ute lite i solen.
Satt och käkade sallad på bryggan utanför jobbet.
Jättemysigt o bara koppla av.
Tror jag blev litte bruwn också.
De e ju alltid kuwl.
De gillar vi.

Fick sms imorse om att min nya kamera som jag beställde är här!
Fast där.
På posten alltså.

Hann inte hämta ut den idag.
Eller ah, jag trodde åtminstone att jag skulle hinna.
Men postfolket e så skojfriska.

Dom tar liksom sommarledigt o slutar tidigare utan min vetskap.
Så ah, det var lite synd.
Jag som var så förväntansfull.

Men imorn!
Då måste jag fan hämta den!
Tänk om dom sänt mig fel färg eller nåt.
Äe, man vet ju aldrig..
Med internet ändå.
Det är litte som en överraskning.

Men snabbt gick det!

Oj, nu ser jag att jag har helt ashy händz.
Måste smörja in mig och sova.
För de e jag värd.



Bild även den från i måndags..
Äe, dee ger litte färg liksom.

Nu kanske ni tror att jag tror att man stavar litte o inte lite.
Men det är bara en fasad.
I själva *nördfniss, höhö, huhuh - verket så skriver jag bara på mitt talspråk.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback