Ostress.

Idag har jag sovit och tvättat.
Och vikt tvätten.

Ingen ringer mig, jag ringer ingen.
Allt bara e.

Men så ere ju ibland, om man vill.

Jag menar, jag brukar själv sätta mig i såna här situationer.
Göra mig själv utfryst bara för att jag vill och
inte pallar vara social, glad o tillfredz liksom.

Men ah, jag märkere på mig.
Jag är sjukt osocial och ostressad,
för jag ligger under täcket med tunnelbaneleggings,
ok dom är inte tunnelbaniga.
Bara tvättstugiga.

Och jag vet liksom om att dom är smutsiga,
för jag råkade skvätta golvvatten på dom när jag skurade golvet där.
Men ah, de e inte måod o ta av dom.

Ska nog dra en serie och sen se vad kvällen har o erbjuda.
Kanske går jag ut, kanske ligger jag kvar här och käkar mina citrontögömmin.
Det är rätt skönt att vara ledig.




Kommentarer
Postat av: cookie

shit, den vänstra sidan av ditt ansikte är fett vackert! eller altlså a jo hela du är ju vacker men den sidan var extra.

2009-06-21 @ 01:04:55
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback