Guthen morgen!

ÖSCH!
Hatar tyska.
Fuwlaste språket.

Aså, faaaaaaaaan vad grym jag är.
Jag vaknade på första alarmet.
Kl 6.21.
Och lyssna på det här, jag snoozade inte ens
Höhö.

Aja, hoppas det håller i sig.

Jag vill ju ändå kunna leva ett vanligt tjejliv sådär:...Heeei
*vinkar tjejigt och lägger huvudet på sne.

Där jag fixar mig som en normal tjej.
Jag köpte ändå ett läppglans igår.

Ah men, fixa mig hemma framför spegeln typ och inte typ,
framför nåns baba på tunnelbanan.
(I det här fallet menar jag BABAAA!
Som i någons pappa, inte mormor.
För baba betyder mormor på bulgariska.

Ah, inte för att jag gillar att sminka mig framför någons mormor, eller farmor,
För det kan betyda farmor också.

Finns det nåt mer land än sverige som har
både en mormor och en farmor i språket?

Hahah..tänkte på en sak..
Minns ni när man var liten och det kom nåt snöskigt
på tv när man satt med sina föräldrar?
Då blev man typ utskickad. eller så bytte de kanal.

Eller så blev det plötsligt dags att lägga sig.
(ok jag menar inte kl 00, tror nog vi sov då)
Men ah, i typ vanliga filmer brukar det ju
förekomma litte hångel o so viedere va.

Föräldrarna undrar varför o vänder o vrider på hyrfilmen.
- "Ja, det står från 11 år". *Bekymrad Anita-mamma
Haha!


- "Det borde vara från 15..."

Ah, grejen var att jag ville få fram att,
om jag sitter med mina föräldrar på tunnelbanan och det sitter typ.
en Sofie, 15 som berättar ti sin kompis Sanna om
hur mkt de drack i helgen o allt som va så pinit o vilka hon strulade mä.
Då skäms jag å deras vägnar typ.

ÅH! Nu fick jag fick fläshbäks om att Cookie,
min lillsyrra har nämnt en liknande sak i sin blogg.
KANSKE, om min aka deja-vu är rätt.
Men ah, ville bara skriva ut det ifall hon sitter där
I Häzlebi och ba: HALÅÅAW PASCALE HÄRMAR MIG!
O VILL VA SOM MIG OCH GÅ SOM MIG
OCH AAAAAAAAALLT SOM MIG!




Hahah, glömde bort att jag faktiskt tagit det här kortet.
I orten är det alltid rea!
Kan ju visa den när jag ändå har invandrar-tema den här veckan.
Haha, okej det har jag inte men ändå.

Äe! Nu måste jag göra det som måste göras!
Förbereda min jumpakläder, ska träna idag med min man.
Kacka, och sminka mig.
Dock inte samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt!

2009-06-03 @ 09:50:21
URL: http://morfint.bloggy.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback