Dumma tand som gör att jag får ont i kinden.

Sims vad lite kul.
Fast bara när man skapar personer.
Jag har aldrig varit en "sims-spelare".
Men blev hajpad av andras hajp till den.

Så ah, då ska ju jag självklart också pela!

Fast det var sådär.

Jag ska strax vila lite till.
Fick fett ont i huvudet, och typ.
Bakom ögonen av nån anledning.
Och det som stör mig mest av faking allt
är min jävla visdomstand som växer ut i kinden.

Jag har klagat att den aldrig växte ut,
att ja hade tandkött över o så.

Så fick jag tipset att borsta där över,
för att typ stimulera o putsa bort tandkött.
Jag gjorde det, vips börja den växa in i kinden.
Det kändes som att det hände på bara nån timma.
I fredagskväll.

Hade visat bild om jag kunnat men det blir suddigt.

Eller jo nu vill ni ändå se.




Ah, 5 koppar kaffe om dan har ändå gett resultat.
Ingen smickrande bild precis.
Men det var inte det vi skulle kika på.

Utan på dumma tanden.
Ser ni?

JO! NI SER VISST!
Det är jättehemskt ju..och jag som har tandläkarskräck..
Men men..
Jag måste ju gå.

Tänk ifall jag har ont i ögongloben bara för visdomsstandens skull?!
Ah, men typ att den nuddar nån nerv där i kinden
som leder upp ti ögat o sen blir jag blind o etc etc.
Äe, nu får jag ta mig i kragen.

Fast inte nu nu nu.
För nu måste jag äta Bén o Järrys macademia nut.
För o domna av käften.
(Mm, bara därför.)

Åh, de e så jobbigt JAAAAAAAAA jag vet ni har förstått.
Men jag är typ lite rädd för o sova för då e jag
ju avslappnad o då växer tanden ännu mer in i kinden.
Äe, visdomständer gillar vi inte.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback