En go blandning.


Jag har mest legat som en flodhäst på en blänket i helgen.
Ok, o typ ashinkad på en parkbänk.
Nä skoja bara.
Äe, så skull ska vi inte ha de.

Men har haft en go blandning av de goda i livet.
Umgåtts med vännör o familj.

Vart på landet hela dan idag.
Jättemysigt.
AH, JUST DET!
Tog mitt första riktiga dopp idag!
Det var rätt skönt.

Men ah, till det jag ville komma mä..
Jag skulle göra ett litet bildinlägg.
För jag är så pass trött att jag knappt
kan bidra med någon skojfriskhet.





Chöchbäri.
När Cookie var liten sa hon i på allt som slutade med g.
Alfons Åbäri.




Ett måste!
CornBUGGLZ!
Man måste uttala det som en gammal gubbe från Mississippi.
Alltså en såndär hi my names is Charley an im a farmer.
Hahah, min svägerska ba: "Men kom hiit nu Bella,
o då kan du få smaka på Pascales bUgels."

Alltså med sådär svensk Gunilla-röst.
Haha..



Aså åååh!
Kolla vad koolt liksom.
Värsta grym BabyCanon är på att ta kort i mörkret utan blixtiño.




Myggbett i pannan, myggbett på kinden,
myggbett på rumpan, myggbett överallt.




Spegel, spegel..




Amma barbie gurl!

Äe, nu får det räcka.
Jag har massvis av bilder men lite får man spara åt privacyn.
Eller till senare tillfälle.
Sov så gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är officiellt inte min vän mer säger jag med min svenska Gunilla röst.Ha ha Fuck U!!

2009-06-29 @ 19:15:54
Postat av: Anonym

oj pascalle, nu har du gjort bort dig,du har skojat dåligt med en person som vi alla älskar och du också och alltid har vänd dig till henne när du har haft problem så jag hoppas att hon vet att du menar inte det du skrev utan ...jag har ingen förklaring...jag pratar med dig sen

2009-06-30 @ 00:20:51
Postat av: Pascale

Mamma du är från en annan generation du förstår inte skojfriska skämt. När hon skriver fuck u menar hon bara att hon älskar mig.

2009-06-30 @ 18:47:11
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tänkte inte på det hon skrev utan på det du skriver-gillar inte riktigt generalisering o diskriminering man kan faktiskt tycka att det är lite rasistiskt hade en svensk skrivit nåt liknande om irina eller doudou fatime eller ivanka.. a du vet vad jag menar

2009-07-03 @ 22:11:19
Postat av: Fatima

"När hon skriver fuck you menar hon bara att hon älskar mig." Hahaha

2009-07-13 @ 03:55:47
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback