Akta tänderna.

Idag är det Lil'D's 5e födelsedag.
Lillen.
Tänk att tiden går så snabbt.

Istället för att klä på mig och pallra väg till hans kalas kl 13
så ligger jag här, i fosterställning i min mjukisdräkt istället för sparkdräkt.
Åjjar mig för den hemska tandvärken jag har.
Visdomständer är iiiiinget att leka med.

Hahah, och det roliga e att jag inte varit hos tanddoktorn sedan jag var 19.
Då hade jag fått en ny tandläkare, en ung kvinna som inte verkade veta vad hon gjorde.
Hon kollade mina tänder och sa. "Mm, friska tänder. Inga hål."
Sen när jag klädde på mig och skulle call it a day,
då säger hon..: "akta så du inte får tandlossning."
Jag säger ok och går ut med underbett typ.
Så fort jag kommit utanför dörrn blir jag sådär HOOOOOOOOOOOOLD UP!
Kommer på själva grejen.
Vadå akta så du inte får tandlossning?

Var det ett tandläkarskämt?
Ah, men typ, en grej dom tvingar på alla nya att säga bara för skojs skull.
Hade jag risk att få tandlossning?
Eller ville hon bara, påminna mig om att tandlossning existerar?
Äe, jag vet inte.
Vad jag vet är att hon iaf var alltför stel och osäker för att dra skämt.
Hon kanske såg att jag hade tandlossning,
men glömde att säga det efter att hon kollat allt annat.
Så det blev sådär; JUST DET! Innan du går...

Kanske dags att lägga ned sin förmögenhet på att kolla..



Uöööuw!
Jag har en missbildad hårlock och min halsduk använder jag flitigt.
Tröjan också för den delen.
Höhö.

Kommentarer
Postat av: morfin

Jag tror faktiskt att de måste nämna ordet "tandlossning" minst en gång per patient. Jag har själv drabbats av meningen, först trodde jag att det var för att jag rökte som jag råkade ut för det,men sen fick jag höra att även de som inte röker och typ bara borstar tänderna hela tiden också har fått höra samma sak.

2009-03-08 @ 22:24:25
URL: http://morfint.bloggy.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback