Ät six in the mornin.

Ja, det är jag riktiga Pascale, som är öppe så här tidigt på morgonkvisten.
Lade mig ett, vaknade sex.
Äe, här ere snabba ryck.
Träna, jobba, sova lite, BAM! Up n kikkin again.

Tränade hoitgrymt igår ingen kunde stoppa mig ja ba OUEE!
Sprang som om det inte fanns en morgondag.
Ja ba im electra, im electra. o så ba,
kom jag på att jag var kär i nån låt som gick så.
Av att ha hört den lite smått förut.

Så nu fick jag sådär, vafaan ere därere där föö lååt.
Just garra häv.

Och det var Ryan Leslie - Electro.

Äe, den är bra.
Äs a mädr of fäkt så har jag blivit kär i alla låtar jag hört av honom.
Dvs. Valentine, Addiction och denna.

Vad jag ville säga med detta var att...ah, jag går att tämja.
Till att gilla arembi ibland alltså.
Fast ja tror inte jag gillar deepa räp lyrics.
Sådär när dom bara rappar och ouee är tuffa.
Gillar bara en mening i låtar typ.

MEN, det jag egentligen ville ta upp i dagens ämne:
Höhö...var estettjejer i dansclubben, men det får vi ta i eftermiddag.

Hej zu längi!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback