Att bara vilja få en pojke.

- Darrell: Pascale..
- Pascale: Mm..?
- Darrell: Vill du ha en bejbis?
- Pascale: Ah, om några år. Vill du ha bejbis?
- Darrell: Ah, jag vill bli en pappa, fast då tänker jag bara ha killbejbisar i min familj.
- Pascale: Vad är det för fel på tjejbebisar?
- Darrell:...Därför...tjejbejbisar är jobbigare...dom skriker mycket.
- Pascale: Jaha..ok. Vad ska din killbebis heta då?
- Darrell: Jag har inte bestämt ord ännu.

Hahahaha!...Ord..

Aså, va e måoden med killar att bara vilja få en pojke?
Eller åtminstone att första bebin ska bli en grabb.
Darrell har inte ens fyllt 5 ännu och han tänker redan som en man.

Jag ska iaf få en av varje minst.
Om jag får en flicka ska hon heta Nekita.
Pojken ska heta Morgan.
För då e han sådär gullig när han e liten.
Sådär; Heej va heter du?..O han ba...."Molgaan"..
JÄÄÄTTEESÖÖÖÖÖT!
O han kommer fortfarande vara tuff när han blir stor.
Sådär; Hi, Morgan *Skakar hand, värsta snyggingen.

Men ifs..det blir inte lika fint på franska som på amerikanska.
"Morganne" USCH!
Han får inte heta Morgan längre.
Åh, det är så svårt med killnamn.
Eller ah, jag har ju tid på mig att tänka.
Men Nekita är bestämt och paxat.
Bäst att ni vänjer er.




Älskar den här bilden på Darrell.
Hur han koncentrerat sitter där vid Läptopen.
Hans lilla finger.
Hahah!

Kommentarer
Postat av: Haily

fyfan vad gulligt! Men morgaaan, ääh skärpning!



Föressten vem e hunden?

2009-03-04 @ 14:05:22

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback