Att vara tuff på gymmet.

Okej, jag vågade inte ta kort på när jag sprang.
Det fanns "stora tuffa grabbar" från min hood o
då vare inte måod o ta kort på sig själv helt rändöm uööuw.
Ah, men varå, jag är ju också tuff liksom.
De e inget man göör bara sådär.
Ta kort? JAG? Puhh!
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Istället var jag faktiskt helt fokuserad
och grym eftersom jag visste att jag hade ögon på mig,
det är då man sådär, måste visa sitt bästa.
Hade jag vart ensam hade jag inte gett 110%.
Så jag var helt hård tills jag upptäckte att mitt skosnöre
gick upp och då hade det bara sett roligt ut när jag var
så tuff som jag var, ifall jag hade snubblat, gjort illa hakan och
sprungit därifrån med underbett och tårar i ögena.
Det hade vart slutet på min karriär som tuff tjej på gymmet.
Haha!

Så för o bibehålla min image stoppade jag, knöt skon,
drog in snoret sådär som bara tuffingar gör och fortsatte jag med ett rodd-pass.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Oj då. Här var man verkligen seriös med träningsoutfiten. Handskar och ipodhållare och allt. Shysst! Själv tränar jag i mina air force haha och vanliga kläder.

2009-03-19 @ 00:21:03
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah, jaa men man blir mer motiverad med hela outfiten! handskarna måste jag ha om jag ska köra rodd, för att inte få förhårdnader, jag har till och med gymskor! haha..

2009-03-19 @ 00:28:07
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Pascale

hahahah fan fick du tag i handskar? hahaha lilla fan va gullit

2009-03-19 @ 01:57:50
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj d blev med din blogg som son dar grej iaf d va ja inte du som skrev ifall du blir so dar hooold up nar gjorde ja d har

2009-03-19 @ 01:59:30
Postat av: elsa

hahaha,..shiiiiit seriöööst!!

2009-03-19 @ 09:01:21

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback