Bilder från Mora.

Tänkte visa lite pics från Mora och Sälen.
Så man får se typ, hur måoden var.
Tog inte så många bilder faktiskt, bara när jag var typ.
Uttråkad.
Eller på fest. som minnä.



Min partner in crime på jobbet.
Hoppas hon inte blir arg på mig nu för att jag lägger in bild.
Men äh, man är ju van nu med facebook och allt.
Här var vi på hemmafest hos några andra säljare.
Innan det var vi på Moras uööu enda klubb.
Där blev jag bjuden på - hör och häpna..SVART KAFFE av nån man.
Från ingenstans.
Lite kul, det måste ju finnas en första gång för allting.
Skål liksom.
Höhöh.



Sista "utekvällen" Vi var på Moras största måod typ.
Och det var första ggn jag hade utsläppt hår.
Borde haft det oftare, man stack ju liksom ut.
Alla trodde typ att jag var adopterad.
I was the only black person , och ah, nu är ju inte jag så jättebläk.
Men där var jag det.



Sitter i bilen och ah, väntar på vår skidåkande kamrat.
Det måste ha vart den tråkigaste dagen i mitt liv.
Sitta i en bil i en skog i norra Sverige.
Och inte ens en öl hade jag, att roa mig med.




Så jag tog bilder istället.



På skogen..



På bergen jag aldrig åkte i.



På go knularna jag inte åt.



På handfatet som såg tomt ut efter att jag råkat krossa den fina tvålpumpen i porslin.
Hur fan får man va så dum?
Alltså att man köper en tvålpump i porslin.
Det fattar ju vem som helst att det inte går nå bra.
Fick pröjsa 200 spänn eftersom jag inte
kunde hitta en på pricken likadan i lilla byn, och dessutom stängde affärerna kl 15.
Tror inte det hade vart nå fara ifall jag köpte en liknande.
 men iaf, man vill jju ändå ha sin egen tvålpump.

Aja, jag gick väl i back på onödiga grejer, men jag lärde mig väldigt mkt som säljare.
Sen fick jag ju utlopp för mina karaktärer, så ja,
Nörrland var the shiet, nån gång sådär.
Hade inte bangat på att åka öpp igen, men då ska jag åka shider också.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback