Efterlyser en Carola Nilsson.




Ja, eftersom jag inte har nåt bättre för mig
gick jag in på Tradera för att kolla läget.
Hahah, jag väntar själv spänt på att en Carola Nilsson ska upptäcka budet och ba:

- NÄÄÄÄMEN Bosse!... Booossseeeeeh! Kom hit ett tag!
Titta vad jag hittade!...
Klisterlappar med MITT NAMN!
Är inte det fantastiskt?
Ska jag slå till?....NÄÄMEN!...Skaa jag deee?..
Bosse drar ned glasögonen vid nästippen och tittar mot datorn.
*Är tyst en stund................

- Ah men köör på det!
Säger han bestämt och återgår till sitt skruvande vid köksbordet.
Han byter batteri på sin klocka.


Jag blev så insatt i det här att jag var tvungen
att söka på birthday.se efter alla Carålor.
Dom flesta, som jag skulle kunna tänka mig lägga märke
 till namnlapparna, dom ska fylla 44 i år.
Nu får vi hålla tummarna.



Kommentarer
Postat av: Carola Nilsson

Hej Pascale du är gullig...

2009-03-22 @ 14:23:28
Postat av: Elli

HAHAHA!!

syynd att det inte var Carola Jönsson annars hade jag ju lätt köpt till min mammma, en sådan chans får man inte missa!!

2009-03-22 @ 18:22:15
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Pascale

Carola Nilsson - Är du den jag tror du är? Hahah, nä men på riktigt, lek inte med mina känslor sådär. Om du heter det på riktigt då blir jag verkligen glad..!



Elli - ÅH! Det var jäkla nära. Jag får hålla utkik.

2009-03-22 @ 18:27:27
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahaha!

2009-03-22 @ 21:17:08
Postat av: Carola

Åh, typiskt att jag missade chansen till lapparna...

2009-04-13 @ 17:01:15

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback