Extreme makeover.

Min boy han brukar läsa alla näppy boy radiow- nyheter på USA-bloggar.
Musik o kändisar.
Jag brukar väl gå in nån gång då och då för att kolla vad bajonsi o alla har på sig.
Idag såg jag att Rihanna hade snygga jeans på sig.
Så länka boy ti samma bild. Och då blev det sådär åaah!
Han ba vet.
Han e som min gay-friend.
Som Larry i For The Love Of Ray.
Haha!



O det är jättebra.
Andra killar brukar bara vara sådär ööö jaaa vet inte. - Som en död fisk med underbett.
Inte veta eller bry sig om.
Men ah, ifs..min boy han vill typ, sakta men säkert förvandla mig
till en rikti boorygirl me tajta jeans o höga stilerroz varje dag.
Haha! JAG VET DET! ÄVEN FAST HAN SMYGER!
Han vill att jag ska tugga tuggumi kaxigt
och svänga med mina extensions o ba guuurlfrieeend uh-uuh!
Börja kalla mig Lachontey istället för Pascale.

Men jag gillar snygga kläder och sånt,
även om jag kanske inte följer modet precis.
Tar på mig det jag tycker är snyggt liksom.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback