Att requesta kroppar.

På måndag..ouf.
Då smäller det!
Ni hajar inte hajpet.

Jag hänger själv inte ens med.
Haha!

Jag ska börja med gymmet ordentligt igen.
Men det här är bara nåt jag sagt, sådär rakt ut.
Hej - jag ska börja träna igen.
Utan att tänka på konsekvenserna.
Eller iaf, vad det innebär.

Jag har fått en request på att
min kropp ska se ut såhär i sommar:




Ah, ni kan ju alla gissa av vem.

Men vafan.
Jag kan också requesta kroppar om jag vill.
Shiiiiet!

Vänta!
NEJ NEJ! VÄNTA!

*Gogel...




Hm!
Ah, jag kan typ inga namn på snygga killar
Den ända jag vet är typ Tyson Beckford och Tyrese nånting.
Men dom är sååå 2002.

Fast det skadar ju inte.
Hahah, kolla..han bara sitter och väntar på mig.
Det är det ända han gör den där Tyson.



- Kommer du eller?
*Heelt ostressad i en gummiring.




- Kommer du eller?
*Sitter heelt ostressad i ett träd.




 - Vem väntar du på?
- Jag väntar på Pascale.




- Nä aså Pascale tog ett dopp, tänke ifall hon får kramp i sin fot,
då vill jag vara redo att kunna rädda henne.

Hahahah ok, där tog jag i.
Ah, jag vet ska alltid döda skämt.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback