Ifall du skulle..då hade..

Ska jag kategorisera?

Den frågan har jag ju tänkt på tidigare.
Jag var ju alert och gjorde det alltid förut.
Men sen postade jag alltid inlägg på allmänt, och så har det fortsatt.

Ska jag komma NU liksom, från ingenstans efter 2 år och börja kategorisera?
Men ah, det kanske jag ska..
Äs a mädr of fäkt - jag ska börja kategorisera!
From now on liksom.
HAAAAJP!

Ifall jag skulle katerorisera hela min blogg från scrätch.
Då hade det tagit..HAHA jag tycker det är rolig med alla sånna påståenden.

Ifall man skulle säga fan i sträck liksom, RÄKNA ihop alla gånger jag sagt fan,
då hade det tagit 19301930 miljoner dagar.
Höhöh.

Eller, som det här jag hörde igår att nån sa att Tyra Banks sa på sin show:...

- "Om man skulle kolla på alla youtubeklipp
som finns i världen då skulle de ta si o så många år."

Hahah..tänk er dom nördarna som sitter och räknar ut sånt.

Eller sånadär påståenden som.
"Om du biter på naglarna så är det som att slicka en toalettsits."

Hahah..
Äe, det är lite roligt med påståenden.

Den här om att tomten inte existerar,
den är en typisk såndär nördsysselsättning jag menar.
Men jag faller lite för nördar.
Ah men typ, dom som är bra på datorer.
Tycker det är..charmigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

zid

2009-03-20 @ 02:42:21

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback