Inga konstigheter.

Hieelow!
Det har inte varit pall att höra av sig till er idag.
Äe..det har det inte!

För jag har inte haft så mycket att säga,
mer än att jag ätit en banan och stirrat i det tomma intet.
För ni sitter väl där spända och väntar er att jag ska dra ett skämt typ.
Bara för att , ah, men det är det jag brukar.
Vara barnslig och retas och så.

Höhöh, nä men jag har haft mkt att tänka på.
Så ere med det.

Haha..jag kom på nu att jag inte vet hur man kokar ägg.
Alltså, jag vet ju att man lägger de i en kastrull och öser på med vatten.
Men jag tänker mer på, hur länge de ska koka för att det spa bli pörfekt.
Pörfekt för mig är när äggulan preciiis blivit liite tjockare,
men ändå..sådär..gul gul i färgen. Inte pastellgul, utan GUL!*bestämd handrörelse

Alltså, när balansen mellan rinnigt och fast är på mittemellan.
Så vill jag ha det.
That's how I wanna roll.

Aja, det är väl bara att gogla.
Jag goglar allt.
Meeej, deeeej, ooord, gatooor, bildeer.
Äs a mädr of fäkt, jag är en riktig gogolare.
Hahah, gogodansare - de är jag inte.
Och ingen golare heller för den delen.
GOOGLARE, äe jag slant meää..tangäntbooerde dear.

Borde börja gogla nyttiga recept också.
Eftersom jag inte äter grytor längre,  det ända jag kan laga typ.





Kommentarer
Postat av: Mika

7,5 minut. Perfekt.

2009-03-25 @ 15:51:31
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback