Inte min grej.

Åh, aså de e INTE pall att vakna kl 6.
Eller 6.20 då.
(20 min spelar ändå stor roll i tid att sova-väg.)

Jag sov 4 timmar inatt. "typ lixzom för att jag vill"
Fattar inte varför jag plågar mig själv.

Men jag vill ju liksom..
Hinna med livet.
Dagarna borde vara längre.
Eller ah, nätterna också för den delen.
FETT mkt längre.

Nej! Det hade räckt med längre nätter bara.
För då kan jag köra på som vanligt.

Idag känns det som att jag har grus i ögonen.
Jag börjar få dubbelhaka.
Min babyläp kan knappt ligga på min mage mer, för då lutas den nedåt.
Och det kan ju inte vara bra.
*för alla komponenter där i, som Leo sa en gång.

Jag måste verkligen ta itu med träningen fan.
Eller få nån mask som äter upp mig inifrån.
Och sen kan jag bajsa ut masken.
När den har gjort sitt liksom.
Höhö.

Äe, nu måste jag sova lite.
Det är jag värd.
Fan.

Kusin E:et
har utmanat mig med att också trixa med sina naglar.
Måla och greja som jag gjort.
Och jag tål ju inte att förlora grejer.
Då sparkar jag och far omkring, får tamp.
Hahah, skulle skriva damp,
men istället kanske jag tänkte på tammponi.
Who knows.

Så!
Nu ska vi se till att jag är tuffare än henne på att måla naglar!
Får finna tid.
Jag är ju trots allt inne i min tjejigaste fas i livet nu. *Uööuw!

Köpte faktiskt ett barbierosa nagellack förra veckan, och ett guldigt.
Äe, lite kuwl.

Här ska det målas naglar!


Kommentarer
Postat av: Nicky

Hej, om du har en sånhära tunn pensel så .. var har du köpt den ? :)

2009-03-17 @ 19:24:16
Postat av: Pascale

Hej Nicky.

Näe, vill själv köpa men har inte hittat. Jag avvänder en gammal eyeliner pensel och doppar bara..

2009-03-17 @ 20:36:02
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback