Jag kommer få sova ut.

Ni förstår inte hur hajp jag är..
Om jag lägger mig NU, då får jag sova i 10 timmar!!!
Fattar ni vad nice!?
Aså, det har inte hänt på typ...ah men. MÅNADER!

Äe, jag måste springa iväg och borsta tänderna nu.
HAJPMÅÅÅÅÅÅOD!!
Jag är så glad.
För äe, det här behöver jag.

Det är lite tråkigt kanske, att jag inte kunnat ge er full attention.
Men det gör inget.
Ni är ju inte mina barn liksom.

En kuwl grej är att veckorna går så jääävla snabbt.
Fett skönt med skatteåterbäring.
Kommer få en del tusingar tillbaka så det känns ju nice=)
Höhö, alltid skönt med monnys.

Men näei.
Nu måste jag sova.
Jag blir typ rörd över detta..



Hahah..min hobby är att ta kort på matvaror i livsbutiker.
Undrar vad det här smakar?
Det ser iaf ut som snorkråkor.
HAHA! Nu har jag ärrat alla som äter sånna.
Usch..jag har faktiskt sätt en del som petar och stoppar i munnen.
Jag förstår inte måoden.
Äe, blä nu blir jag äcklad.
Aja, hej på er och god natt. eller god kväll warrever.
Vette fan va nii har för er...ungdooomar...ute o ränner..äe..

FAN, jag vill också ränna!
....................Eller?
ABOW! Jag vill inte!..Vänta måste känna efter.............
Näei. Jag vill inte.

Jag vill ligga i min säng i fosterställning med en värmekudde.
Mmm, det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback