Jävla tänder.

Shh, jag kollar på tv.
Dokumentär om Fritzl.
Han e en rikti lirare.

Har tattooerat mig nyss.
Inget är en grej.
Är trött men glad och livet ba, rullar på liksom.
Höhö.

Men nu orkar jag inte säga nåt.
För jag har ont i visdomständerna att det stiger upp i hjärnan.
Usch.

Ska jag dra ut? Ska jag dra in?
Ska jag ta painkillers?
Ska jag skrika?

Åh, det är mycket man ska men lite man gör.
Jag har börjat lägga mig tidigare förresten.
Det har blivit min nya grej i livet.
Ah, det känns bra.
Så nu går jag ut med ett pressmeddelande om att ingen får ringa mig efter kl 23.
Höhöh.

Bara om det är min bejbi.
Eller om nån har nåt viktigt att säga.
Alltså inte sådär *gu va pinit-grejer.

Hahah. hur kan man säga så.
Nu kommer ju ingen ringa mig!
HALÅ RING!

.......................ring...bara du slåår en signaaal (innan kl 23)





Kommentarer
Postat av: cookie

hahaha *guuu va pinit

2009-03-27 @ 17:33:16
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

hahaha *guuu va pinit

2009-03-27 @ 17:33:20
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback