Jobbigt jobbig.

Åh, idag ä en jobbig dag.
Hoitjobbigt.
Jag har fan inte råd att vara sjuk.
Blir så irriterad och besviken på min kropp ibland.
Känner mig helt slutkörd.
Men det kan inte hjälpas.
Får åka jobba iaf.
Man kan inte sitta o tycka synd om sig allt för mycket.

Men det är faktiskt jobbigt att blöda näsblod från ena näsborren hela dan.
Typ, aldrig veta om det är blod eller snor som rinnner.
Känna sig yr och allmänt vilsen.
Dessutom luktar mitt prutt prutt.
Hahah!

Nä men. Ni vet, när man känner sig allmänt jobbig bara.
Och ofin.

Just nu sitter jag och äter äta Milano skinka. - köpt på Vivo Högalidshallen.
Det bara hänger ur käften på mig.
Som en extra lång tunga.
Och så har jag ostressad min fast jag egentligen är jättestressad.

En riktig bajsdag.
Äe, nu måste jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback