Kampanjerbjudanden från DMD?

Så jävla störande!
Jag får hela tiden sms från nåt jävla DMD.
Om erbjudanden och shiet.
Jag har inte registrerat mig nånstans att jag vill ha deras utskick.

Sökte på dom och ah, tydligen så måste man vara medlem.
Försökte logga in med mina vanliga användarnamn och lösenord
som jag brukar använda, men icke!

Och inte vågar jag avregistrera mig heller genom att skicka sms.
Tänk om det kostar..
Och tänk ifall det kostar att få alla deras sms!!
Äe, sånt gillar vi inte.

Det är ändå läskigt när man har abonnemang.
Har råkat ut för sånt här förut.

Så nu googlade jag på dom och det är tydligen fler som fått sms av dom.
Fan, man får falska förhoppningar ju.

Jag som får värsta ballheten när jag hör sms ljudet o
ba. åh, alltid nån som söker meeej, im so famous etc etc.
Och så ere sådär..

- Heej du kan få köpa diskmedel och få 30 SEK rabatt!!!
KAMPANJPRIS! Avregistrerar dig gör du på vårt nr som inte finns.
Ha det bra och håll utkik efter våra fantastiska kampanjerbjudanden!

Äe, det är för jävligt.



(Bild: Utsatt tjej som tycker att det är för jävligt.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka ett mail till dem! Det gjorde jag en gång, fast det var ett vanligt spam till min mail. Så sa jag bara åt dem att sluta upp med de där dumheterna. Det gjorde de.

2009-03-18 @ 23:36:27
URL: http://morfint.bloggy.se
Postat av: Anonym

du har glömt byxaan pascale

2009-03-21 @ 22:58:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback