Kostcirkeln minus ris o potatis.

Gomåjon gomåååjon!
- Sa min brorsdotter Bella kl 6:30 i söndags.
Tänkte på det imorse när jag vaknade.
Sådär att jag gomorrade till mig själv.
Har haft en sjuuuuuukt bra natt.
Alltså med sömn.

FAN VA NIIII.... ska tänka hej vilt.

Och ah, jag har ju sagt att att PÅ MÅNDA!
Då smällere!
Så ah, nu är det tisdag och igår smällde det.
Jag drog ingen hårdträning, men en liten, gullig sådan.
Eftersom jag är halvsjuk.

Har inte ätit nån kaka, nån cheeseburgare, nån skagenröramacka.
Inge godis inge chips inge inge ting!
Bara yoghurt, flingor, keso och kalkonskinka och banan,
och gröt och kaffe för det kan jag inte dra ned på.
Och nudlar(men det var bara för att dryga ut i magen)
Man kan ju inte gå från festmåltider vareviga dag till fjollig sallad.

Nu kommer inte jag gå till fjollig sallad men däremot lite nyttigare mat.
KOOSTCIIIIRKELN som Bengan
(Benke, Bernt - kärt barn har många namn)
, 53 hade sagt med bestämd röst.

Oh! Här sitter jag helt fridfullt och tror jag har all tid i världen på mig!
HEJ DÅ!




Bjuder på en bild från Julen 2007,
eller om det var 8? JAJA jag har bråttom hej då.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback