Mat som klår magfettet.

Hittade en bra länk hos Iform för oss som är lite runda om kaggen.
Brukar läsa tidningen varje månad.

Att gymma och äta bra handlar inte bara om att gå ned i vikt för att se bra ut.
Jag kan inte säga att jag inte är utseendesfixerad, för ah, det är jag.
Det är väl alla, mer eller mindre.
Jag är mer.

Sedan jag började träna så har jag mått så mycket bättre,
därför tycker jag det är ett viktigt ämne att ta upp.
Jag gillar kvinnliga former, och vill gärna behålla mina.
Fast på rätt ställen.

Om man tänker på t ex....ah men mitt hår.
- Förut hade jag typ tre hårstrån på huvudet.

Vänta ska hitta bild...





Ah, nu ser ni typ inte ens dom tre.
 För dom existerade knappt.
Sen rakade jag ju av håret för att det var så knas.

Efter att Cookie tog kort på mitt huvud en dag
då det såg ut som att jag hade en kal fläck.
Då fick det räcka.
Jag rakade av allt.

I samband av att jag inte var så hälsosam och hade järnbrist
och all annan brist man kan ha, så vart det så tunt.
Men nuuuu kära vänner är jag bäk on träk igen!
Och jag VET att det är för att jag tränar och äter (försöker äta) hälsosamt.
Och nu får jag kommentarer för mitt hår varje dag på stan.
Jag åt hårkontrolltabletter i en månad sen orkade jag inte krossa dom längre.
(kan inte svälja andra tabletter än ipren)
Men det gick ju bra ändå.
Mitt hår växer så det sprakar utan dom.



Så nu ser jag ut på detta vis:



Badder den ever.
Höhö.

Iaf, Iform är bra, gå in på sidan om du inte redan gjort det.
Inge jävla kändisdiet här inte!
Inge dricka vatten i en vecka o inge mat.
Inge BARA en sallad om dan- måod här inte.
Jag blev ändå rätt glad att det är så mycket man kan äta som är bra.
Och att ja kan dricka 8 koppar kaffe eller te om dan.

Jag är fan rädd att mitt hår ska fakas igen om jag slutar äta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ånei, nu gjorde jag sådär dumt igen. Nämligen att jag struntade i din blogg i några dagar och så tänkte jag nu "Undrar vad Pascale har haft för sig på sistone...." och kollade. Tjena du har hunnit skriva typ en bok sen sist. Och jag hade bara ställt in mig på att läsa två-tre inlägg. Skit.

2009-03-23 @ 22:38:06
URL: http://morfint.bloggy.se
Postat av: Fatima

kan du ge mig några hår tips. typ vad man ska använda, hur ofta man ska tvätta osv. mitt hår vill inte växa.

2009-03-25 @ 03:01:17
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Lola

lovin the 'fro!

2009-03-25 @ 23:56:51
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback