Nya glasögon behöves.

Fan, jag vet inte vad jag gjort.
Men mina glasögon har blivit heeelt förstörda.
Aså repiga - förstörda blev dom en gång tidigare under denna kväll:



Då hittade jag mina glasögon på golvet, nedtrampade.
Hahah..första gången mamma får veta nu.
Hej mamma..
Nä men jag hade dom i väskan, utifall en lins skulle facka.
Men dom gick att böja tillbaka som tur var.

Men nu ser dom ut som att nån dragit en nyckel
mot dom och ba. gnidit gnidit gnidit med gööökns-min.
Antingen är det mitt fel, eller så är det Cookies.
För en dag fann jag dom liggandes på golvet.
Upp och ned.
Ja, upp och ned.

Folk som inte har glasögon har ändå
inge problem med att lägga glasögon med själva glasen nedåt.
Jag blir sådär HEEE!

Ah, förresten, jag tar ju aldrig kort med glasögon typ.
Det är bara paparazzibilder som finns på mig där jag bär glajjer.
För ah, jag gillar det inte.
Men jag använder ju glasögon dagligen.

De visstä ni inte! Höhöh.
Nä men min näsa ser ut som en potatisklump.
Det sa min brorsa till mig en dag och skrattade högt.
Sen blev jag sådär ABÅÅÅÅ!
Märkte det på ett kort.
Så ah..

Men jag måste iaf köpa investera i ett par nya glasögon.
För det funkar inte med dom här repiga längre..
Och linser kan man ju inte bära var eviga dag.
Inte jag iaf.










Men det här är iaf min dagliga look.
Iblaaand kan jag festa till det*latino-axelryckning - även på varddagar.
Men det händer inte ofta.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Det är fint. Älskar glasögon! Även om man är rutten så är det bara att sätta på sig glajjerna och då ser det nice ut.

2009-03-13 @ 02:01:35
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: cookie

varför skulle jag ha vart den skyldiga när jag själv har glajjer

2009-03-13 @ 12:36:56
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

vad har det med saken att göra?

Du kan ha tagit ned dom på golvet ifa när du suttit vid datorn. Sen när har du brytt dig om andras grejer

2009-03-13 @ 15:11:41
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: morfin

Åh. Jag vill också ha synfel <3

2009-03-15 @ 23:12:52
URL: http://morfint.bloggy.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback