Ofrivilligt lyssnande av musik.

Idag är jag hemma og sjug.
Hade glömt bort hur jobbigt det är med våra "musikaliska" grannar.

Tänk er typ, en man.
Tajta svarta finbyxor, tajt tshirt. spetsiga lackskor, rak i ryggen, som sjunger..
"Jag kommer inteeee HEEEEEEEEEM ikveeeääll"
Med värsta trycket på hem.

Tänk er det varje dag.
Fast typ andra låtar men ändå samma stuk.
Så har jag det.
Hoitjobbigt.
Och han tror ändå att han är helgrym.

Man måste typ överrösta med lite POOOOOOOL OOOOP-musik.
Men ah, varå, tänk om inte jag orkar med pol op heller?
Vad ska man göra för att störa tillbaka liksom?
Kasta in en rå fisk i brevinkastet.
Eller lite pressad vitlök.
Ah, varå, han vet ju inte att det är jag.




Hahaha!
Jag googlade denna bild.
Så jävla bra och typisk.
Jag hatar sånt härnt.
Typ..."Quit playin games with my heart"
*Danssteg - Sida! Sida! Armbåge ner! Sida NER!

Kommentarer
Postat av: Elsie

haaha *Danssteg - Sida! Sida! Armbåge ner! Sida NER!





kolla det här apropå dans. helt otippat att han e sådär bra endå på o härma:



http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

2009-03-12 @ 21:28:10

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback