Passa på medan du är ung..

Åh, o så bara sitter jag här som ett fån med underbett.
Aså inte HÄR HÄR på bloggen, utan framför datorn.
Jag har kollat allt jag vill kolla, läst nyheter och laddat ipod.
Sprayat sesamolja i näsborrarna, målat mina naglar.
Ah, men jag har gjort allt och mättat ut mig på sysslor.

Så nu är jag väl TVUNGEN att gå till gymmet då!
Och bara för att jag sagt att jag verkligen skulle börja med det.
Så ska jag ta bildbevis på att jag sprungit i 20 min på bandet.
Och 10 min på dendär tjejiga varianten för hela cuerpo.
"För här sätter vi ribban högt"

Har ätit keso med kalkonskinka och Dijonsenap.
Tjåk nice. eller inte.
Lite av en vanesak.

Jag har ju som partytrick att be folk känna på mina äbs.
Och när dom skrattar sådär som att jag bara skämtar,
då måste jag dra till att jag haaar muskler under fettet.
Så eftersom jag faktiskt har det (på riktigt),
måste jag springa bort det där överflödiga för att
det ska räknas som äbs och inte, hårt bajs typ.

Jag är ju ändå nu min tid som "ung och spänstig" är.
Sen går det bara utför.

Äe, man får smida medan järnet är varmt liksom.
Höhö.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback