Passformen blogg.

Aså jag verkligen ÄLSKAR den här bloggen.
Den är helt i min smak.
Min humor, mitt tänke, mitt allt!

Läs detta inlägg.
Hahahah, aså äe, den här bloggen är underbar.
Det är nästan lite som när jag är nykär i en låt och tänker sådär:
Ååaah, tänk om det var JAG som sjöng den här låten..
Hahah, så har jag tänkt sen jag var liten.
Typ hur mitt liv hade sett ut.

Men sen kommer jag på att jag hade aldrig kunnat bli sångerska ändå.
För min mun rör sig så konstigt när jag pratar, helt okontrollerade rörelser alltså.
Simon på American Idol hade sagt :
- Now, Päscl your are nice görl, but ur mouth makes wierd mooves, its uncontrolable.
Sorry, its a no.






Kommentarer
Postat av: Elsa..............igen

ah guu så har jag också tänkt, att mina läppar inte kan vara mer kontrollerade! det är därför jag alltid gör "spegelminen"... i mitt huvud ser jag alltid ut sp som jag ser ut i spegeln, sen när man typ råkar gå förbi npgot som ger en spegelreflektion så blire såhär "wöööööuw reality´check"! underläppen till höger överläppen till vänster typ

2009-03-19 @ 09:04:26
Postat av: Anonym

Men sen kommer jag på att jag hade aldrig kunnat bli sångerska ändå.

FÖR MIN MUN RÖR SIG SÅ KONSTIGT NÄR JAG PRATAR, HELT OKONTROLLERADE RÖRELSER ALLTSÅ.



inte för att din röst inte är skitskitskitbra?

2009-03-22 @ 22:03:22
Postat av: Pascale

Halå, min röst ÄR skitskitbra

2009-03-22 @ 23:45:12
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback